BLÅKLÄDER
SPØRGSMÅL & SVAR

Spørgsmål og svar på de ofte stillede spørgsmål

SPØRGSMÅL OG SVAR

Hver dag får vi spørgsmål om vores produkter, kvaliteter, markedsføring osv. Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål vi har fået nedenfor, så du nemt kan få svar på dem. Hvis du har et andet spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.


SPØRGSMÅL OG SVAR OM VORES PRODUKTER

Her finder du svar på de hyppigst stillede spørgsmål om vores arbejdstøj og ydelser. Kontakt os, hvis du har et spørgsmål.

HVAD BETYDER LIVSTIDSGARANTI PÅ SØMMENE?

Hvis en søm går i stykker, reparerer vi den eller ombytter tøjet. Garantien dækker ikke sømme, der går i stykker på grund af mekanisk beskadigelse, der river eller skærer sømmen på grund af kontakt med skarpe kanter eller værktøj, eller hvis der er slidt hul i stoffet, eller at det i øvrigt er udtjent. Returner tøjet til forhandleren, hvor du købte det. Alle beklædningsgenstande skal returneres til forhandleren for købers regning, før det kan repareres eller udskiftes.

HVOR KAN JEG DOWNLOADE BILLEDER I HØJ OPLØSNNG AF BLÅKLÄDER'S PRODUKTER?

For at downloade produktbilleder i høj opløsning skal du gå til en produktside og klikke på fanen ‘Billeder i høj opløsning’.

HVAD ER EPS FORMAT?

EPS er et billedformat, der bruges til offsettryk og understøtter vektoriseret grafik. Vores EPS-billeder er i høj opløsning, 300 dpi RGB. Billederne har skæremærker.

HVAD ER JPEG BILLEDFORMAT?

JPEG er et billedformat, der bruges online og f.eks. egnet til håndtering i Microsoft Office. Billederne har lav opløsning for at optage så lidt lagerplads som muligt og er ikke egnede til offsettryk.

HVORDAN FÅR JEG ET SPONSORAT FRA BLÅKLÄDER?

Hvert år sponsorerer Blåkläder en håndfuld sports- og kulturbegivenheder. Send en mail til  marketing.dk@blaklader.com, og fortæl os om dig selv eller dit team samt et sponsorforslag.

KAN JEG FÅ BLÅKLÄDER'S TIDLIGERE REKLAME OG KAMPAGNE FILM?

Vi offentliggør kun aktuelle reklame film og kampagner på vores hjemmeside, men en mail til marketing.dk@blaklader.com, så sender vi dig materialet, hvis det er muligt.

HVOR KAN JEG KØBE BLÅKLÄDER?

Blåkläders produkter sælges igennem forhandlere. Ved større mængder bedes du kontakte en af vores regionale sælgere. Du kan finde telefonnumre og mailadresser under ‘Kontakt’

HVORDAN KAN JEG BLIVE EN AF BLÅKLÄDER'S FORHANDLERE?

Kontakt en af vores regionale sælgere for yderligere information om vores distribution. Du kan finde telefonnumre og mailadresser under ´Kontakt`

HVAD ER DINE LEVERINGSTIDER?

Hvis du afgiver en ordre hos vores kundeservice inden kl. 09.30, sendes varerne afsted fra Sverige samme dag. Leveringstider varierer afhængigt af hvilket land levering skal sendes til. Det kan tage længere tid, hvis tøjet skal trykkes eller broderes.

I HVILKE LANDE KAN MAN KØBE BLÅKLÄDER?

Blåkläder har datterselskaber og agenter i følgende lande: Sverige, Norge, Finland, Danmark, Irland, England, Tyskland, Estland, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig, Italien, Frankrig, Spanien, Ungarn, Rumænien, Island, USA, Canada, Polen and Tjekkiet.

HVOR FINDER JEG DEN NÆRMESTE FORHANDLER?

Kontakt vores kundeservice for at finde din nærmeste forhandler.
Ring på +45 98 33 77 11 eller send en mail til kundeservice@blaklader.com.

JEG VIL RETURNERE ET PRODUKT MED EN REKLAMATION, HVORDAN GØR JEG?

Kontakt forhandleren, hvor du købte produktet. Forhandleren vil herefter returnere produktet til Blåkläder, og vi vurderer produktet og ombytter den, hvis der er tale om en fabrikationsfejl. Det er vigtigt, at defekte produkter returneres til forhandleren, så vi kan vurdere dem og rette eventuelle fejl i fremtiden.

Kundeservice:
+45 98 33 77 11

BLÅKLÄDER WORKWEAR APS

JUELSTRUPPARKEN 10 A, 1. SAL

9530 Støvring, Danmark

Opening hours

Mandag-torsdag 08:00-16:00

Fredag 08:00-15:00

Besøgsadresse

JUELSTRUPPARKEN 10 A, 1. SAL

9530 Støvring, Danmark

Privatlivs politik

© 2024 BLÅKLÄDER AB. Alle rettigheder forbeholdes