poster
EN KØBERGUIDETIL BLÅKLÄDER

Er du træt af irriterende bestillingsprocesser? Så er du og din virksomhed kommet til det rette sted. Få din personlige webshop der matcher dine behov.

EN BEDRE MÅDE AT GØRE DET PÅ

Med din virksomheds egen webshop får du mere kontrol, service, effektivitet og fleksibilitet – det hele på én gang. Det gør det let for dig at kontrollere dine omkostninger på virksomheds-, afdelings- og medarbejderniveau.

Spar tid og penge med adgang til alle produkterne i Blåkläders sortiment – det hele er bare ét klik væk. Webshoppen gør ordreprocessen mere strømlinet og giver dig mere kontrol og mindre administration.

Opdel din virksomheds sortiment efter de forskellige afdelingers arbejdsopgaver. Personligt budget og differentierede rettigheder gør processen smart og enkel.  

Ønsker du din virksomheds logo monteret eller broderet på arbejdstøjet, indeholder webshoppen bl.a. mulighed for at vælge, hvor på tøjet dit logo skal placeres.

MERE KONTROL OG HØJERE EFFEKTIVITET.LAD DINE MEDARBEJDERE GØRE, HVAD DE ER BEDST TIL.

ALT DIT ARBEJDSTØJ ÉT STED

Du får adgang til alle produkterne i Blåkläders sortiment. Du kan bestille lige det, du har brug for, med et enkelt klik.

SPAR TID OG PENGE

Lad dine medarbejdere gøre, hvad de er bedst til. Så får du en mere rentabel bestillingsprocedure.

HURTIGE LEVERANCER OVER HELE VERDEN

Blåkläders leveringssikkerhed betyder, at du altid får dit arbejdstøj til tiden.

”Vi er et rekrutteringsbureau med en høj medarbejderudskiftning, og vi har
brug for vores leverancer lynhurtigt. Vi får nu bedre leverancer med
kortere leveringstider, og alt er samlet ét sted.
Vi er meget tilfredse.”

- PREMIER

NEMT FOR MEDARBEJDERNE.
OMKOSTNINGSEFFEKTIVT FOR DIN VIRKSOMHED

Det skal være nemt at bestille arbejdstøj. Derfor har vi strømlinet processen.

  • Det er muligt at gemme hver enkelt medarbejders størrelser. Det betyder hurtig og nem ordrebestilling.
  • Pakning af ordre sikrer hurtig og nem levering til medarbejderen.
  • Den hurtige bestillingsprocedure sparer dig både tid og penge.
  • Systemet indeholder både ordrehistorik og forventede leveringsdatoer.

MINDRE ADMINISTRATION FOR DIG. MERE TID TIL ARBEJDE

Et godt værktøj til at bevare kontrollen og få hurtigt overblik.

  • Afdelingsspecifikke sortimenter med mulighed for logo.
  • Hurtigt overblik over alle køb.
  • Beløbsgrænser sikrer kontrol med udgifterne.
  • Styringsværktøjer med differentierede rettigheder.
  • Fuld kontrol over alle indkøb.
poster
PROFILÉR DIN VIRKSOMHEDMED VIRKSOMHEDENS LOGO

Nogle gange er det detaljerne, der betyder noget. Nu kan du brodere eller trykke virksomhedens logo på arbejdstøjet, så det matcher din profil. Ensartet arbejdstøj giver en skarp og professionel profil.

DIT IMAGE ER DIT VAREMÆRKE

Hvad ville et fodboldhold være uden et klublogo? Dit arbejdstøj fortæller, hvem du er – både som professionel og som virksomhed.

Vores Value Added Services (VAS) inkluderer blandt andet tryk, broderi og specielle tjenester såsom forlængelse eller afkortning af bukser, tilføjelse af refleks og personpakning. Blåkläder udfører Value Added Services (VAS) i eget servicecenter – det sikrer den højeste kvalitet.

Kundeservice:
+45 98 33 77 11

BLÅKLÄDER WORKWEAR APS

JUELSTRUPPARKEN 10 A, 1. SAL

9530 Støvring, Danmark

Opening hours

Mandag-torsdag 08:00-16:00

Fredag 08:00-15:00

Besøgsadresse

JUELSTRUPPARKEN 10 A, 1. SAL

9530 Støvring, Danmark

Privatlivs politik

© 2024 BLÅKLÄDER AB. Alle rettigheder forbeholdes