LØSNINGEN VAR I DERES LOMMER!

Historien om tre venner og en universal linse.

Blåkläder lancerer et spændende samarbejde med firmaet Black Eye.

Fotografen Arto Ekman og de professionelle snowboardere Fredu Sirviö og Eero Ettales fælles passion for nytænkning, foto og sport resulterede i en samlet vision - at gøre det lettere for alle at tage nogle meget fede billeder. Fyrene havde spottet den komplicerede proces fra optagelse til redigering af det færdige billede. De manglede en løsning, der forenklede processen, uden brug af forskellige kameraer, computere og redigeringssoftware, som med et enkelt tryk på en knap kan deles på de sociale medier. Løsningen var tættere på, end de i starten kunne forudse, nemlig i deres lommer!

Sådan kan man nemt og hurtigt beskrive starten på firmaet Black Eye hvis universale fotolinse var resultatet af vennernes fælles udfordring. Linsen kan let fastgøres til din smartphone og du er klar til at tage nogle meget fede billeder. Linsen passer på samtlige smartphones og findes i dag i flere versioner afhængigt af slutbrugerens behov.

Det Helsinki-baserede selskab Black Eye blev hurtigt et hit på markedet og har siden 2013 forsynet det meste af verden med sin unikke linse..

“Vennerne beskriver deres produkt som

‘En virkelig game changer’, da alle, inklusive

amatøren, kan tage virkelig cool billeder

med deres smartphones.”

Gennem sin smarte linse udfordrende fyrene de eksisterende spilleregler for kameraer på markedet. Udfordringen, drivet, og det faktum, at man gør noget ved et synligt problem harmonerer godt med Blåkläder’s værdier, og vi vil skrive under på, at Black Eye er en genial linse!